Vítejte na Borůvkovém kopečku, kouzelném místě plném čisté přírodní kosmetiky. Složení všech produktů jsme už zkontrolovaly za vás. ❤️ Vaše borůvkové holky, Kristi a Liduš

Alma: Přírodní kosmetika z Brna založená na jednoduchosti, kvalitě a aromaterapii

Značku Alma založily dvě maminky z Brna, Nikol Kubišová a Šárka Hasara, které původně vyráběly přírodní kosmetiku doma, pro své příbuzné a kamarády. A jelikož skvělé věci reklamu nepotřebují, ale šíří se "podpultově" nadšeným doporučením, záhy se o maminkovské kosmetice dozvěděli i další lidé a chtěli produkty také vyzkoušet. A tak Šárka a Nikol vyráběly stále větší množství, až se to jednoho krásného dne zlomilo a nedalo se jinak, než z úžasné a úspěšné záliby udělat podnikání. A značka Alma byla na světě.

Co je vlastně zač? Alma je česká značka, která svou kosmetiku s láskou vyrábí z těch nejpečlivěji vybraných přírodních ingrediencí. Vůně pro každý produkt míchá podle pravidel aromaterapie tak, aby prospěly nejen pokožce, ale pečovaly i o vaši duši. Ne náhodou zní význam slova "alma" ve španělštině právě "duše".

alma2

 

Šárka prý o vlastní značce snila několik let, ale chyběl jí konkrétní nápad. Když si pak umíchala první krém z knížky o přírodní kosmetice a do této činnosti se naprosto zamilovala, začalo se rýsovat, kterým směrem se začne její budoucí zaměření ubírat. Postupně tedy vylepšovala a zkoušela vlastní receptury a přitom si k sobě našla spřízněnou duši - Nikol, která s ní sdílí názor na péči o sebe, děti, jídlo, nebo domácnost. Obě navíc milují přírodu, bylinky, aromaterapii a vůně. To prostě nemohlo nefungovat.

Naprosto zásadní je pro obě holky čistota a maximální kvalita vstupních surovin, aromaterapie a poctivá práce. Nechtějí používat žádnou syntetiku a škodlivou chemii, nebo dělat své řemeslo polovičatě a spokojit se s čímkoli jiným, než s tím nejlepším. Šárčiným nejoblíbenějším "materiálem" jsou prý esenciální oleje. Může si díky nim pohrát s vonnou alchymií a vytvářet nekonečné množství vůní a nálad, které kosmetickému produktu dají srdce a vdechnou duši.

Jak holky samy prohlašují: "Chceme Vám ukázat, že se dá žít i bez chemie a syntetik. Že můžeme být krásné a krásně se cítit i bez běžně dostupné kosmetiky, která je plná škodlivé chemie. A taky, že nepotřebujeme na každý nehet na ruce speciální produkt. Ale že vše potřebné se dá najít právě v přírodě." (zdroj: Fler)

alma1

 

Základ balzámků na rty tvoří mangové máslo, jojobový olej, vanilkový extrakt a včelí vosk. Poslední ingredienci získává Alma od lokálních včelařů, kteří se o své včelky starají s láskou a úctou. Barvu tónujících balzámům pak obstarávají mica prášek, drcená slída, nebo barevné oxidy železa. A co je vůbec nejlepší - papírové tuby pro balzámky jsou 100% rozložitelné v přírodě.

Produkty obsahují bohaté macerace bylinek, které si holky samy vyrábějí z bylinek a olejů lisovaných při teplotě max. do 37°C (za studena), čímž si zachovávají maximální množství výživných látek a vitaminů.

Alma nabízí také vysoce kvalitní parfémy s obsahem esenciálních olejů. Co je na parfémcích ale nejúžasnější (samozřejmě kromě složení), je samotný obal. Kulička roll-onku je totiž tvořena vzácným minerálem. U parfému "Láska" je to růženín, u vůně "Bohyně" černý obsidián, u "Magické" pak křišťál. Tomu říkáme originalita! Prý je ale velmi složité takový parfém namíchat, protože zkombinovat ty správné ingredience, to není jen tak! Vůně se mezi sebou musí správně zasnoubit (termín aromaterapeutky Katky Kloudové, který holky s nadšením přijaly i za svůj).

 

bohyne magicka

 

Zajímavosti

  • jméno výrobce papírových obalů pro balzámky na rty si Alma nechává pro sebe. Je to prý tajemství, protože jim trvalo dva a půl roku, než našli někoho, kdo by byl schopný vyrobit papírový obal vhodný pro balzámek na rty i v menším množství.

  • za každým hotovým výrobkem jsou dlouhé měsíce studia odborné literatury, kde holky hledají informace o bylinkách a ingrediencích a o tom, na co se který olejíček nejlépe hodí.

  • vzhledem k tomu, že filozofií Almy je dodávat svým zákazníkům co nejčerstvější kosmetiku, vyrábí ji v malých šaržích. To má výhodu v tom, že se k vám dostane opravdu čerstvý produkt. Je to bohužel vykoupeno tím, že ne vždy je všechno na skladě a občas je prostě nutné počkat, až se vyrobí nová várka.